Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16424
Title: | Una propuesta metodológica para la enseñanza-aprendizaje en lecto-escritura en educación inclusiva |
Authors: | Pulla Correa, Digna Pasato Vele, Sonia Pérez Idrovo, Susana |
metadata.dc.contributor.advisor: | Chacón Quizhpe, Luis Humberto |
Keywords: | Proyecto Educativo Lecto-Escritura Tesis En Psicologia |
Issue Date: | 2003 |
metadata.dc.ucuenca.paginacion: | 20 páginas |
metadata.dc.description.city: | |
Series/Report no.: | TPS-367 |
metadata.dc.type: | bachelorThesis |
metadata.dc.description.degree: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16424 |
Appears in Collections: | Tesis de Pregrado |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nodisponible.pdf | 14.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|