Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/42597
Title: | Interpretations of Task-Based Language Teaching following an Inset Course: A Case Study |
Authors: | Heras Urgiles, Gerardo Esteban Calle Calle, Ana Maria Leon Velez, Maria Veronica Calle Calle, Maria Daniela |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Calle Calle, Ana Maria, ana.calle@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | English teachers Teacher training Communicative strategies Task-based language teaching |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2017 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 2, número 1 |
metadata.dc.source: | I International Congress on the Didactics of the English Language |
Publisher: | I International Congress on the Didactics of the English Language |
metadata.dc.description.city: | |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO DE CONFERENCIA |
Abstract: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/42597 https://revistas.pucese.edu.ec/ICDEL/article/view/131/61 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://revistas.pucese.edu.ec/ICDEL/issue/view/8 |
ISBN: | 000-000-000-0 |
ISSN: | 2550-7036 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 504.92 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|