Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34437
Title: | La modelación con apoyo de software libre y los cambios en los procesos de aprendizaje en matemáticas en los estudiantes de primero de bachillerato |
Other Titles: | Modeling with free software support and changes in the learning processes in mathematics in middle school students |
Authors: | Trelles Zambrano, Cesar Augusto Gonzales Prado, Neli Norma |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Gonzales Prado, Neli Norma, neli.gonzales@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | Modelización Matemáticas Aprendizaje Software |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 1. Ciencias Naturales y Exactas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 1.1.2 Matemáticas Aplicadas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 1.1 Matemáticas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 05 - Ciencias Físicas, Ciencias Naturales, Matemáticas y Estadísticas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0533 - Física |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 053 - Ciencias Físicas |
Issue Date: | 2017 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 11, Número 1 |
metadata.dc.source: | Revista Educación y Desarrollo Social |
metadata.dc.identifier.doi: | https://doi.org/10.18359/reds.1506 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34437 https://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/reds/article/view/1506 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://revistas.unimilitar.edu.co/index.php/reds |
ISSN: | 2011-5318 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 93.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|