Repository logo
Communities & Collections
All of DSpace
  • English
  • العربية
  • বাংলা
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Ελληνικά
  • Español
  • Suomi
  • Français
  • Gàidhlig
  • हिंदी
  • Magyar
  • Italiano
  • Қазақ
  • Latviešu
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Српски
  • Svenska
  • Türkçe
  • Yкраї́нська
  • Tiếng Việt
Log In
New user? Click here to register. Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Browse by Author

Browsing by Author "Andrango, Jorge Anibal"

Filter results by typing the first few letters
Now showing 1 - 4 of 4
  • Results Per Page
  • Sort Options
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    El impacto económico generado por la empresa Cantarida incide en el acceso a la educacion de los jóvenes al Colegio Waodani
    (Universidad de Cuenca, 2014-11-11) Alvarado Cerda, Geovanny Wilfrido; Alvarado Cerda, Ramiro Raúl; Andrango, Jorge Anibal
    Ñene menkayonta amonana EIB atamonipa kiano be tonampade kewenani edemonani tono wenpodani tokode eninke kiano kedani anobai edemonani adinke abe tawente godani ome keketante mani bapa nano nene onko meno cantarida gii be anobai mani adinke ébano kete amoni ne gogente aye anodo akinani ante. Nani mono menkayonta amona tedete enengai impa nagi waemo mani enenketante monito ante enentamonipa edemonani inanite wenpodani, ne odomonani aye tonampade kewenani tomanani inanite. Anobai nowo mani itede ganka wenenke anodo menkayonta adani gite adanipa ne nano ayomo monito ne nene mekayonta amoni tedete be 20% ganka waponi adanipa nowo ganka. Aye monito nano tedete enengai inimpa wenpodani winenani inanite gote ay anibe anobai wenpodani pononai y be weko tono tokode nanowega inanite. Anobai mani batinpa ne nene onko meno cantarida anibe edemonani inanite gite kei mani ome keketante kedaninpa aye winenani tono adamai kewenaninpa.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    Incidencia en la aplicación de las guias de aprendizaje en el rendimiento academico de los estudiantes Colegio Nacional Mixto Waorani
    (Universidad de Cuenca, 2014-11-11) Cerda Alvarado, Lenin Iván; Andrango, Jorge Anibal
    Kebay entego añomo odomoñomo bapa wado nano keyomo Kowodidi weka aye tomemo ate kete odomoñomo aa tano ñawoke wadepo iñede 2004 godontapa wadompo nani ayomo edenenani, nee Odomoni aye wempodani. Kedani imay bakimpa ante tedete eñenani aye tomanani wedente ne odomonani manomay kete anani doo eñente kedanipa ate eñengiñomo aye kebay ante entego eñengiñomo. Teke iñonte nee odomonani edenenani,wiñenani odo kedani aye teone baya dooo kete adani odomongi nani ayomo kete neente tedeyoño imay impa ante kedani. Entego eñengiñomo neempa imaynee adanidoobe kete nawanga impa ante ao manomay akimpa ante neente tede nee adani doo eñenani nani kedi ante ponente onomeka apente anga eñenginani nano kedi. Edo in winwa entego nee odomonga wi keka ante adokete eñenginani entego Kino beye amo wadani imay impa ante nee odomonga inga kekan eñente doo odomonginga tomaa kete ate nee tede beye ate godominke ke gokinga. In nano kee adi neempa godongi winwa iñomo kekekaympa ante entego eñengi beye godoyomo ne adani beye Ñene iñomo Waodani beye mani nano taweni ante kedi manomay odomonte akinga waemo kegokin ayomo nani keweñomo waomo ome.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    La influencia de la alimentación en el rendimiento académico de los niños de quinto año de educación básica del Centro Educativo Comunitario (CECIB) “9 de octubre” de la Comunidad Toñampade
    (Universidad de Cuenca, 2014-11-11) Gaba Caiga, Rosa Mimaa; Huamoñi Coba, Juan Moises; Andrango, Jorge Anibal
    Wa kete monito keweñomo, mono baon bain nai keweñom, wadani ponte wiwa kedani, tomenani gongape kedani, awenpa ne kedani, ponenani, wadani maninani wiwa kedanitapa, waponi keweñonani nanikabo, ome wokenani adobain awe pente enani omene, wenonani oingaidi inte, wiwa kedani monito okiye inte adobain okigenga inte, pankadaniya wenonanitapa mono toniadani inanitem mono kewemain wano batapa emepoke go mea, emempoke go mea go adoke. Minkayonta aki impo tomenani wengongui ponenani, tomenani bain ponente kewenguinani ante eñenamain monito keweñomo ponte kedanitapa. Weko eyaki wegongi ponenani ananitapa, Waodani yekene cowe eyadanipa weota tomenani omene keweñomo. Kengi yekw wadani cowene ente panani winwa batapa yeneyade inte badoin.Manomain batapa cowone ponani ate wano bamoinpa, adatapa edenenani cowen bain bake kedani, Waodani bain baa anani.
  • Loading...
    Thumbnail Image
    Item
    La pedagogía waodani de ayer y hoy en la U.E.I.B “Nongi Togodo” de la Comunidad de Keweidi-ono
    (Universidad de Cuenca, 2014-11-11) Irumenga Gewa, David Bodecahue; Huani Nenquimo, Ramón Huenetch; Andrango, Jorge Anibal
    Mani adoke bain yewemoin impa“waodani dobe yede tono ñowo nani minkayonta ayomo beye” doobe yede nani ponente, kete tedete nanikabo kewinino beye impa, wempoidi, edenenani we wiñenani nani minkayonta ayomo “Nongi Togodo”Cantón Tena, Provincia Pastaza gameno, (2013 wadepo iñede).Mani doobe yede Waodani nani kewente, ate eñente kewengaimamo beye ponente yewemontamonanpa. Tome inkete mami mona nana, yewemoñede yekene tomanani tono yewemontamonanpa, wempodani, pikenani, wamiñate kedani (sabios), Keweidi-ono mami yewemonte ate nani kiweñomo ebano kete godo kemo ate wa kiwinginani ante ketamonapa. Mani yede yekene yewemontamonapa minkayinta adani, ne odomonani tono wempoiidi inanite, nani ate kiwiñomo. Kino main kete ponete kewenani ante nani kiwiñomo. Weenenani kewengaimamo tono ñowodani gameno wado impa, kinante amona ante ponimini, dodani yekene yewemonamain, ononekake tedete eñente kete kewengadanimpa, ñowodani yekene doobe eñente, tedete, kete, yewemonani inanipa. Manomain beye monato kete yewemomonapa ate, nani dodani kewengaino aye pedani eñente bate kewenkedanimpa ante, manomain kete minkayonta adani inanite, godo kete adomomoni ate eñente kiwinginani ante ponente monato memeidi nani kewengaiino eñente kiwinginani ante beye kemonapa. Manomain kete yewemona ate wadepo bayonte aye pedani waodani, wiñenani nanikabo bate eñente edemon adomonte kewenkedanimpa, tomenani tededo tono nani doodbe yede nani kewengaimamo Waodani NAWE.Anobain amonapa, mani mona yewemo yekene, wabano ne odomonan inte bain, nawanga kete godo odomonginani minkayonta adani inanite amonapa, wadepo bayonte nano awene kii yewemoi, imain ate kete kiwinginani ante amonanpa, mani waiwoke imeka yewemonte ii ante tomanani watepe yewemonte kekinani minkayonta nani meneya tededo gameno ate kiwingi beye.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Privacy policy
  • End User Agreement
  • Send Feedback