Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43777
Title: | Anxiety and Emotional Intelligence Analysis of Caregivers and Non-caregivers During the COVID-19 Pandemic in Ecuador |
Other Titles: | Análisis de ansiedad e inteligencia emocional de cuidadores y no cuidadores durante la pandemia de COVID-19 en Ecuador |
Authors: | Guerrero Jimenez, Kattya Mineska Tacuri Reino, Rene David |
Keywords: | Anxiety Emotional intelligence Caretaker Emotions |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.1.2 Psicología Especial(Terapia de Aprendizaje, Habla |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.1 Psicología y Ciencias Cognitivas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 09 - Salud y Bienestar |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0922 - Servicios de Cuidado a Ninos y Jóvenes |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 092 - Bienestar |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.ucuenca.embargoend: | 30-Dec-2050 |
metadata.dc.ucuenca.paginacion: | 27-35 |
metadata.dc.source: | Psychology and Covid-19 in the Americas |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.1007/978-3-031-38502-5_4 |
Publisher: | Springer |
metadata.dc.type: | CAPÍTULO DE LIBRO |
Abstract: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43777 https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-38502-5_4 |
ISBN: | 978-3-031-38501-8, e 978-3-031-38502-5 |
ISSN: | 0000-0000 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prePostPrint.pdf | prePostPrint | 186.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
documento.pdf Until 2050-12-30 | document | 2.61 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|