Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43721
Title: | Reflexión sobre cómo incorporar la Complejidad de las Funciones para mejorar su proceso de enseñanza. Una experiencia con profesores en activo |
Other Titles: | Reflection on how to incorporate the complexity of functions toimproving teaching process. An experience with active teachers. |
Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia, eulalia.calle@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | complejidad de las Funciones reflexión y propuesta de mejora Idoneidad Epistémica |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 0, número 0 |
metadata.dc.source: | Actas del Primer Congreso Internacional de Didáctica de la Matemática CIDIDMAT 2022 |
Publisher: | Universidad de Los Lagos |
metadata.dc.description.city: | |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO DE CONFERENCIA |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43721 https://cididmat.ulagos.cl/ |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://cididmat.ulagos.cl/ |
ISBN: | 978-956-6043-86-7 |
ISSN: | 0000-0000 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|