Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43028
Title: | Didactic-mathematical knowledge of future mathematics teachers in Ecuador when developing tasks based on ethnomathematical practices |
Other Titles: | Conocimiento didáctico-matemático de futuros profesores de matemáticas del Ecuador al desarrollar tareas basadas en prácticas etnomatemáticas |
Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia |
Keywords: | Ontosemiotic approach Ethnomathematical practices Didactic-mathematical knowledge Teacher training |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 44, número 2 |
metadata.dc.source: | Revista Paradigma |
metadata.dc.identifier.doi: | 1011-2251.2023.p539-567.id1406 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43028 https://doi.org/10.37618/PARADIGMA.1011-2251.2023.p539-567.id1406 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | http://revistaparadigma.online/ojs/index.php/paradigma/ |
ISSN: | 1011-2251 e 2665-0126 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 449.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|