Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43023
Title: | Uso de los criterios de idoneidad didáctica y la metodología Lesson Study en la formación del profesorado de matemáticas en España y Ecuador |
Other Titles: | Use of the Didactic Suitability Criteria and Lesson Study methodology in mathematics teacher training in Spain and Ecuador |
Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia, eulalia.calle@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | Ciclos Formativos Lesson Study Criterios de Idoneidad Didáctica Ecuador España |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 44, número 0 |
metadata.dc.source: | Revista Paradigma |
metadata.dc.identifier.doi: | 1011-2251.2023.p376-397.id1424 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/43023 https://doi.org/10.37618/PARADIGMA.1011-2251.2023.p376-397.id1424 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | http://revistaparadigma.online/ojs/index.php/paradigma/ |
ISSN: | 1011-2251 e 2665-0126 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 273.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|