Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/42194
Title: | Motivation in english learning at university: a mixed-methods study investigating the perceptions of different stakeholders |
Other Titles: | Motivation in English Learning at University: A Mixed-Methods Study Investigating the Perceptions of Different Stakeholders |
Authors: | Ortega Auquilla, Diego Patricio Heras Urgiles, Gerardo Esteban Chumbay Guncay, Julio Vicente Siguenza Garzon, Paul Ismael |
Keywords: | University students Stakeholders Mixed-methods research Motivation English learning |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2023 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 21 , número 12 |
metadata.dc.source: | International Journal of Learning, Teaching and Educational Research |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.26803/ijlter.21.12.10 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/42194 https://www.ijlter.org/index.php/ijlter/article/view/6183/ |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.ijlter.org/index.php/ijlter |
ISSN: | 1694-2116 e 1694-2493 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 333.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|