Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/40694
Title: | Sustaining writing-for-publication practices during COVID-19: Online writing groups at an Ecuadorian University |
Authors: | Rodas Brosam, Elisabeth Luisa |
Keywords: | Educación Escritura Education Literature Estudiantes universitarios Language |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2022 |
metadata.dc.ucuenca.paginacion: | 176-177 |
metadata.dc.source: | International Perspectives on Teaching and Learning Academic English in Turbulent Times |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.4324/9781003283409-18 |
Publisher: | Routledge |
metadata.dc.type: | CAPÍTULO DE LIBRO |
Abstract: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/40694 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85138519486&doi=10.4324%2f9781003283409-18&origin=inward&txGid=62d63b09f0a202b3527e76e594d85e5a |
ISBN: | 978-100065625-1, 978-103225479-1 |
ISSN: | 0000-0000 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 865.7 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|