Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/39121
Title: | Teachers' and students’ perceptions on introducing the SAMR model into their classroom |
Other Titles: | Percepciones de docentes y estudiantes al introducir el modelo SAMR en sus clases |
Authors: | Cepeda Moya, Verónica Elizabeth Argudo Serrano, Juanita Catalina |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Argudo Serrano, Juanita Catalina, juaniargudo@hotmail.com |
Keywords: | Second language instruction Educational technology Multimedia instruction |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 6. Humanidades |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 6.5.1 Otras humanidades |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 6.5 Otras Humanidades |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2022 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen VII, número 1, edición especial |
metadata.dc.source: | Revista Arbitrada Interdisciplinaria Koinonía |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.35381/r.k.v7i1.1679 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/39121 https://dialnet.unirioja.es/descarga/articulo/8369223.pdf |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://dialnet.unirioja.es/revista/26514/A/2022 |
ISSN: | 2542-3088 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 578.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|