Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/39080
Title: | Role-playing as a technique to promote oral expression in elementary school students |
Other Titles: | Juego de roles como técnica para fomentar la expresión oral en estudiantes de educación básica |
Authors: | Fajardo Dack, Tammy Mercedes Quinteros Villacis, Jenifer Marianela |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Quinteros Villacis, Jenifer Marianela, jenifer.quinteros.88@est.ucacue.edu.ec |
Keywords: | Verbal learning Practical work (learning method) Student projects |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2022 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 4, número 1, edición especial |
metadata.dc.source: | Ingenium et Potentia. Revista Electrónica Multidisciplinaria de Ciencias Básicas, Ingeniería y Arquitectura |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.35381/i.p.v4i1.1695 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/39080 https://fundacionkoinonia.com.ve/ojs/index.php/ingeniumetpotentia/article/view/1695 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://fundacionkoinonia.com.ve/ |
ISSN: | 2665-0304 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 458.06 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|