Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/38184
Title: | Creando los primeros modelos matemáticos: análisis de un ciclo de modelización a partir de un problema real en educación infantil |
Authors: | Alsina, Angel Trelles Zambrano, Cesar Augusto Salgado, María Toalongo Guamba, Ximena |
Keywords: | Assessment in mathematics Early childhood education Teaching practices Mathematical modelling Modelling cycle |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 1. Ciencias Naturales y Exactas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 1.1.2 Matemáticas Aplicadas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 1.1 Matemáticas |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2021 |
metadata.dc.ucuenca.embargoend: | 31-Dec-2050 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 0, número 0 |
metadata.dc.source: | Cadmo |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.3280/cad2021-001006 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/38184 https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-85118852353&doi=10.3280%2fCAD2021-001006&origin=inward&txGid=e567141975a011ee1d8171c80cddea6e |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.scilit.net/journal-articles?q=journal_id%3A%28162936%29 |
ISSN: | 1122-5165, e 1972-5019 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prePostPrint.pdf | prePostPrint | 220.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
documento.pdf Until 2050-12-31 | document | 220.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|