Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37764
Title: | Reflection on the complexity of mathematical objects in the initial training of teachers |
Other Titles: | Reflexión sobre la complejidad de los objetos matemáticos en la formación inicial de docentes |
Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia Font, Vicenc Breda, Adriana |
Keywords: | Contextualized problems Complexity of mathematical objects Initial teacher training |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2021 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 21, número 13 |
metadata.dc.source: | Journal of Higher Education Theory & Practice |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.33423/jhetp.v21i13.4801 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/37764 https://articlegateway.com/index.php/JHETP/article/view/4801 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://nabpress.com/higher-education-theory-and-practice |
ISSN: | 2158-3595 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 934.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|