Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34668
Title: | Teorías implícitas sobre la enseñanza y aprendizaje en estudiantes en formación docente |
Authors: | Saeteros Narváez, Carlos Antonio |
metadata.dc.contributor.advisor: | Rodríguez Peralta, Juan Napoleón |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | charles.sn@hotmail.com |
metadata.dc.subject.other: | Educación |
Keywords: | Filosofía Desarrollo del pensamiento Enseñanza Aprendizaje |
metadata.dc.audience.educationLevel: | Tesis de Maestría en Educación mención Desarrollo del Pensamiento |
Issue Date: | 24-Jul-2020 |
metadata.dc.format.extent: | 150 páginas |
Publisher: | Universidad de Cuenca |
metadata.dc.description.city: | |
Series/Report no.: | TM4;1717 |
metadata.dc.type: | masterThesis |
Abstract: | |
Description: | |
metadata.dc.description.degree: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/34668 |
Appears in Collections: | Tesis Maestrías |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Trabajo de titulación.pdf | Versión presentada (texto completo) | 1.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Anexos.pdf | 153.95 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|