Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/33256
Title: | Learning with MOOCs in face-to-face classes. Pilot study in a programming course |
Other Titles: | Aprendiendo con MOOCs en clases presenciales. Estudio piloto en un curso de programación |
Authors: | Peralta Bravo, Andrea Carolina Piedra Orellana, Christian Patricio Maldonado Mahauad, Jorge Javier |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Peralta Bravo, Andrea Carolina, andrea.peralta@tecazuay.edu.ec |
Keywords: | Analíticas De Aprendizaje Moocs Aprendizaje Mezclado |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 2. Ingeniería y Tecnología |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 2.11.2 Otras Ingenierias y Tecnologías |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 2.11 Otras Ingenierias y Tecnologías |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Eduación |
Issue Date: | 2018 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | volumen 2224 |
metadata.dc.source: | CEUR Workshop Proceedings |
Publisher: | CEUR-WS |
metadata.dc.description.city: | |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO DE CONFERENCIA |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/33256 https://www.scopus.com/inward/record.uri?partnerID=HzOxMe3b&scp=85055562162&origin=inward |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.scimagojr.com/journalsearch.php?q=21100218356&tip=sid&clean=0 |
ISBN: | 000-000-000-0 |
ISSN: | 1613-0073 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 392.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|