Logo Repositorio Institucional

Browsing by Author Argudo Serrano, Juanita Catalina

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???
documento.pdf.jpg2021An exploration of EFL teaching practices in light of teachers' language proficiencyFajardo Dack, Tammy Mercedes; Abad Célleri, Mónica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
documento.pdf.jpg2018Analyzing a pre-service EFL program through the lenses of the CLIL approach at the University of Cuenca-EcuadorArgudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes; Cabrera, Patricio, et al-
Trabajo de Titulación.pdf.jpg23-Jul-2019Can the use of english songs improve A1 EFL college students’ listening comprehension?González Arteaga, Antonio JoséArgudo Serrano, Juanita Catalina
Trabajo de Titulación.pdf.jpg3-Feb-2020Effects of direct focused and indirect focused feedback on sentence fragments, noun-pronoun agreement, and run-on sentences in writing tasks of A2 EFL students at Universidad de CuencaVillavicencio Reinoso, Jorge MauricioArgudo Serrano, Juanita Catalina
documento.pdf.jpg2021Effects of direct focused feedback and no feedback on run-on sentences, sentence fragments, and oun-pronoun agreement rrrors of EFL tertiary studentsArgudo Serrano, Juanita Catalina; Villavicencio Palacios, Jorge Oswaldo-
documento.pdf.jpg2015El impacto de la capacitación a profesores de inglés de CuencaCalle Calle, Ana Maria; Calle Calle, Maria Daniela; Cabrera Tenecela, Homero Patricio, et al-
documento.pdf.jpg2019English proficiency and learner individual differences: a study of pre-service EFL student-teachersAbad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes, et al-
documento.pdf.jpg2018Evaluación de la carrera de docencia en ingles bajo la óptica del enfoque AICLEArgudo Serrano, Juanita Catalina; Abad Celleri, Monica Patricia; Fajardo Dack, Tammy Mercedes-
documento.pdf.jpg2021Expressive writing to relieve academic stress at university levelArgudo Serrano, Juanita Catalina-
19-Oct-2021Identity construction of EFL pre-service teachersBermeo Méndez, Verónica Patricia; Cajamarca Peña, María BelénArgudo Serrano, Juanita Catalina
Trabajo de Titulación.pdf.jpg2018L1 as a scaffolding tool for teaching english as a foreign language in the second year of bachillerato at Cumbe high schoolChicaiza Deleg, Sandra IsabelArgudo Serrano, Juanita Catalina
documento.pdf.jpg2020Language and teaching methodology features of CLIL in university classrooms: a research synthesisFajardo Dack, Tammy Mercedes; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Abad Celleri, Monica Patricia-
documento.pdf.jpg2015Las prácticas y percepciones de los profesores acerca del uso de estrategias comunicativas e implementación del ABTCalle Calle, Ana Maria; Leon Velez, Maria Veronica; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
documento.pdf.jpg2018Los docentes de inglés en formación: relación entre sus características individuales y su nivel de suficiencia en el idiomaAbad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes-
2012Los profesores de inglés y su práctica docente: Un estudio de caso de los colegios fiscales de la ciudad de Cuenca, EcuadorCalle Calle, Ana Maria; Calle Astudillo, Susana De las mercedes; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
17-Mar-2021Managing anxiety regarding the international baccalaureate program evaluation, paper 1 (mock exams): an action research studyAtariguana Fajardo, Tania GabrielaArgudo Serrano, Juanita Catalina
tm4513.pdf.jpg2011Rhythmic elements: a motivating strategy to teach english vocabularyArgudo Serrano, Juanita CatalinaEmbleton Hammond, Leslie Laurie
documento.pdf.jpg2021Students’ perceptions on their EFL teacher efficacy: a study on EFL teachers' language proficiency and their self-efficacyFajardo Dack, Tammy Mercedes; Abad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
2021Teaching EFL vocabulary to young learners through rhyme and rhythmArgudo Serrano, Juanita Catalina; Embleton Hammond, Leslie Laurie-
documento.pdf.jpg2020The development of pragmatic competence in CLIL classroomsArgudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes; Abad Celleri, Monica Patricia-
 

Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez"

Biblioteca Campus Central Biblioteca Campus Salud Biblioteca Campus Yanuncay
Av. 12 de Abril y Calle Agustín Cueva, Telf: 4051000 Ext. 1311, 1312, 1313, 1314. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H00-21H00. Sábados: 08H00-12H00 Av. El Paraíso 3-52, detrás del Hospital Regional "Vicente Corral Moscoso", Telf: 4051000 Ext. 3144. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H00-19H00 Av. 12 de Octubre y Diego de Tapia, antiguo Colegio Orientalista, Telf: 4051000 Ext. 3535 2810706 Ext. 116. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H30-19H00