Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41136
Title: | Rendimiento académico universitario, según el modelo de bachillerato por especialidades y el bachillerato general unificado del Ecuador, estudio de caso en la Universidad de Cuenca 2012-2018 |
Other Titles: | University students’ academic performance according to the baccalaureate model by specialties and the unified general baccalaureate of Ecuador, a case study at the University of Cuenca (2012-2018) |
Authors: | Cabrera Ortiz, Freddy Patricio Verdugo Guaman, Maria Eugenia Cabrera Tenecela, Homero Patricio Escudero Duran, Maria Lorena Franco Pombo, Monica Rebeca |
Keywords: | Rendimiento Admisión Nivelación Bachillerato especialidades Bachillerato general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2022 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volúmen 1 |
metadata.dc.source: | Universidad Verdad |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.33324/uv.vi80.512 |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | https://universidadverdad.uazuay.edu.ec/index.php/udaver/article/view/512 |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://universidadverdad.uazuay.edu.ec/index.php/udaver/index |
ISSN: | 2600-5786 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
documento.pdf | 840.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|