Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/41026
Title: | Governance assessment: a case study in the public university of Ecuador |
Authors: | Peralta Vallejo, Ximena Katherine Peralta Vintimilla, Wilson Geovanny Briozzo, Anahí Eugenia |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Peralta Vallejo, Ximena Katherine, ximena.peraltav@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | University governance Public university Stakeholders Case study |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.1 Educación en general |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0111 - Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2020 |
metadata.dc.ucuenca.embargoend: | 31-Dec-2050 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 0, número 0 |
metadata.dc.source: | INTED2021 Proceedings |
metadata.dc.identifier.doi: | 10.21125/inted.2021 |
Publisher: | International Academy of Technology, Education and Development (IATED) |
metadata.dc.description.city: | |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO DE CONFERENCIA |
Abstract: | |
URI: | https://library.iated.org/view/PERALTA2021GOV?re=downloadnotallowed |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://library.iated.org/ |
ISBN: | 978-84-09-27666-0 |
ISSN: | 2340-1079 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
prePostPrint.pdf | prePostPrint | 76.12 kB | Adobe PDF | View/Open |
documento.pdf Until 2050-12-31 | document | 164.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|