Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/35826
Title: | Qué significado atribuyen a la media aritmética profesores de matemática en ejercicio? |
Other Titles: | What meaning do mathematics in-service teachers attribute to the arithmetic mean? |
Authors: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia Breda, Adriana Font Moll, Vicenc |
metadata.dc.ucuenca.correspondencia: | Calle Palomeque, Carmen Eulalia, eulalia.calle@ucuenca.edu.ec |
Keywords: | Teacher training Arithmetic average Ontosemiotic Approach Formación de profesores Media aritmética Enfoque ontosemiótico Educación secundaria básica (13-16 años) |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiamplio: | 5. Ciencias Sociales |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatidetallado: | 5.3.2 Educación especial |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientofrascatiespecifico: | 5.3 Ciencias de la Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoamplio: | 01 - Educación |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescodetallado: | 0114 - Formación de Profesor con Asignatura de Especialización |
metadata.dc.ucuenca.areaconocimientounescoespecifico: | 011 - Educación |
Issue Date: | 2020 |
metadata.dc.ucuenca.volumen: | Volumen 33, número 1 |
metadata.dc.source: | Acta Latinoamericana de Matemática Educativa |
metadata.dc.type: | ARTÍCULO |
Abstract: | |
Description: | |
URI: | https://www.clame.org.mx/documentos/alme33_1.pdf |
metadata.dc.ucuenca.urifuente: | https://www.clame.org.mx/actas.html |
ISSN: | 2448-6469 |
Appears in Collections: | Artículos |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
documento.pdf | document | 603.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|