Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16921
Title: | Poder y saber en la dialéctica del entendimiento logrado y el entendimiento fallido. Un problema en el proceso de enseñanza aprendizaje |
Authors: | Loyola I., Carmela Molina G., Edgar Vásquez Andrade, Piedad |
metadata.dc.contributor.advisor: | Rojas Reyes, Carlos |
Keywords: | Entendimiento Logrado Y Fallido Enseñanza Aprendizaje Aprendizaje Enseñanza |
Issue Date: | 1994 |
metadata.dc.ucuenca.paginacion: | 148 páginas |
metadata.dc.description.city: | |
Series/Report no.: | TM4-576 |
metadata.dc.type: | masterThesis |
metadata.dc.description.degree: | |
URI: | http://dspace.ucuenca.edu.ec/handle/123456789/16921 |
Appears in Collections: | Tesis Maestrías |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nodisponible.pdf | 14.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is protected by original copyright |
This item is licensed under a Creative Commons License
Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez" | ||||||||||
|