Logo Repositorio Institucional

Browsing by Author Argudo Serrano, Juanita Catalina

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 20
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)???itemlist.dc.contributor.advisor???
documento.pdf.jpg2018Analyzing a pre-service EFL program through the lenses of the CLIL approach at the University of Cuenca-EcuadorArgudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes; Cabrera, Patricio, et al-
Trabajo de Titulación.pdf.jpg23-Jul-2019Can the use of english songs improve A1 EFL college students’ listening comprehension?González Arteaga, Antonio JoséArgudo Serrano, Juanita Catalina
Trabajo de Titulación.pdf.jpg3-Feb-2020Effects of direct focused and indirect focused feedback on sentence fragments, noun-pronoun agreement, and run-on sentences in writing tasks of A2 EFL students at Universidad de CuencaVillavicencio Reinoso, Jorge MauricioArgudo Serrano, Juanita Catalina
documento.pdf.jpg2021Effects of direct focused feedback and no feedback on run-on sentences, sentence fragments, and oun-pronoun agreement rrrors of EFL tertiary studentsArgudo Serrano, Juanita Catalina; Villavicencio Palacios, Jorge Oswaldo-
documento.pdf.jpg2015El impacto de la capacitación a profesores de inglés de CuencaCalle Calle, Ana Maria; Calle Calle, Maria Daniela; Cabrera Tenecela, Homero Patricio, et al-
documento.pdf.jpg2019English proficiency and learner individual differences: a study of pre-service EFL student-teachersAbad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes, et al-
documento.pdf.jpg2018Evaluación de la carrera de docencia en ingles bajo la óptica del enfoque AICLEArgudo Serrano, Juanita Catalina; Abad Celleri, Monica Patricia; Fajardo Dack, Tammy Mercedes-
documento.pdf.jpg2021Expressive writing to relieve academic stress at university levelArgudo Serrano, Juanita Catalina-
19-Oct-2021Identity construction of EFL pre-service teachersBermeo Méndez, Verónica Patricia; Cajamarca Peña, María BelénArgudo Serrano, Juanita Catalina
Trabajo de Titulación.pdf.jpg2018L1 as a scaffolding tool for teaching english as a foreign language in the second year of bachillerato at Cumbe high schoolChicaiza Deleg, Sandra IsabelArgudo Serrano, Juanita Catalina
documento.pdf.jpg2020Language and teaching methodology features of CLIL in university classrooms: a research synthesisFajardo Dack, Tammy Mercedes; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Abad Celleri, Monica Patricia-
documento.pdf.jpg2015Las prácticas y percepciones de los profesores acerca del uso de estrategias comunicativas e implementación del ABTCalle Calle, Ana Maria; Leon Velez, Maria Veronica; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
documento.pdf.jpg2018Los docentes de inglés en formación: relación entre sus características individuales y su nivel de suficiencia en el idiomaAbad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes-
2012Los profesores de inglés y su práctica docente: Un estudio de caso de los colegios fiscales de la ciudad de Cuenca, EcuadorCalle Calle, Ana Maria; Calle Astudillo, Susana De las mercedes; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
17-Mar-2021Managing anxiety regarding the international baccalaureate program evaluation, paper 1 (mock exams): an action research studyAtariguana Fajardo, Tania GabrielaArgudo Serrano, Juanita Catalina
tm4513.pdf.jpg2011Rhythmic elements: a motivating strategy to teach english vocabularyArgudo Serrano, Juanita CatalinaEmbleton Hammond, Leslie Laurie
documento.pdf.jpg2021Students’ perceptions on their EFL teacher efficacy: a study on EFL teachers' language proficiency and their self-efficacyFajardo Dack, Tammy Mercedes; Abad Celleri, Monica Patricia; Argudo Serrano, Juanita Catalina, et al-
2021Teaching EFL vocabulary to young learners through rhyme and rhythmArgudo Serrano, Juanita Catalina; Embleton Hammond, Leslie Laurie-
documento.pdf.jpg2020The development of pragmatic competence in CLIL classroomsArgudo Serrano, Juanita Catalina; Fajardo Dack, Tammy Mercedes; Abad Celleri, Monica Patricia-
Tesis.pdf.jpg2017The effects of ludic activities as a motivational strategy to increase and use english vocabulary in sixth level learners at “Asunción” elementary schoolVásquez Paredes, Diana EulaliaArgudo Serrano, Juanita Catalina
 

Centro de Documentacion Regional "Juan Bautista Vázquez"

Biblioteca Campus Central Biblioteca Campus Salud Biblioteca Campus Yanuncay
Av. 12 de Abril y Calle Agustín Cueva, Telf: 4051000 Ext. 1311, 1312, 1313, 1314. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H00-21H00. Sábados: 08H00-12H00 Av. El Paraíso 3-52, detrás del Hospital Regional "Vicente Corral Moscoso", Telf: 4051000 Ext. 3144. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H00-19H00 Av. 12 de Octubre y Diego de Tapia, antiguo Colegio Orientalista, Telf: 4051000 Ext. 3535 2810706 Ext. 116. Horario de atención: Lunes-Viernes: 07H30-19H00